Гарантия на все наши товары 1 год.
Все наши проекторы перед отправкой вам проходят нашу обязательную внутреннюю проверку работоспособности по определенной методике, поэтому к вам в руки они попадают в 100% рабочем состоянии. Без исключений. Всегда.
Тем не менее, если в течении 1 года с момента покупки вы обнаружите заводской брак, то мы заменим товар!
Прием товара для обмена или возврата осуществляется по согласованию с нашими менеджерами по телефонам:
Более того, хотели бы обратить ваше внимание на следующие выдержки из отечественного законодательства, чтобы вы тоже знали о ваших правах в подобных ситуациях.
Cогласно Статье 8 «Закона о правах потребителя», при обнаружении заводского брака, каждый покупатель имеет право:
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Однако, требование о возвращении или замене товара может быть предъявлено только при обнаружении существенных недостатков:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
В случае отсутствия аналогичного товара, срок замены может составлять до двух месяцев:
6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.
Все требования о ремонте, замене, возврате товара или оплаты рассматриваются только после предъявления товарного чека.
11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
В случае, если повреждения товара возникли после приобретения, требования о бесплатном ремонте и замене, либо о возврате товара или оплаты могут быть отклонены:
14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.